Klachten & Garantie

Eerlijke en heldere afspraken

Het doel is alle partijen tevreden houden. Dit door onder andere transparant te zijn, duidelijke voorwaarden te hanteren en altijd afspraken na te komen.

 

Klachten

Binnen ons kwaliteitssysteem (ISO9001:2015) hebben we een belangrijke plaats ingeruimd voor het afhandelen van klachten en eventueel hieruit vloeiende garantie.

Enerzijds waarborgen we hierdoor een snelle en accurate oplossing voor uw probleem. Anderzijds kijken we ook meteen naar correctieve en preventieve maatregelen binnen de rest van uw vloot of het basisontwerp van ons product.

Een klacht melden? Stuur een e-mail (aftersales@estepe.nl) of neem telefonisch contact op (+31 (0)412 45 45 00).

 

Garantie

Wij herstellen alle defecten aan door ons uitgevoerde modificaties en gemonteerde systemen aan een truck. Hierbij gelden onder meer de volgende voorwaarden:

1. Het defect is ontstaan en gemeld binnen 12 maanden na de eerste aflevering van de desbetreffende truck door ESTEPE, waarbij wij in de meeste gevallen een coulance regeling hanteren tot 24 maanden na aflevering.

2. Het defect dient onmiddellijk bij ESTEPE gemeld te worden.

3. Wij – of onze schade-experts – moeten de gelegenheid krijgen om de desbetreffende truck binnen 36 uur te inspecteren. Wij kunnen bij melding ook instemmen met het nemen van digitale foto’s, zodat aansprakelijkheid en eventuele herstelkosten op een ander moment vastgesteld kunnen worden.

Klik hier voor de volledige garantievoorwaarden.