Reparatie & Onderhoud

Wij staan voor u klaar

Hoge beschikbaarheid en korte stilstand is het streven van de After Sales afdeling. Daarom biedt ESTEPE flexibele en professionele support.

 

Technische ondersteuning

De After Sales afdeling van ESTEPE staat altijd voor u klaar om uw technische vragen rondom onderhoud en reparatie van het ESTEPE product te beantwoorden. Schroom niet om contact met ons op te nemen, want vaak is een mailtje (aftersales@estepe.nl) of kort telefoontje (+31 (0)412 45 45 00) al voldoende om urenlang zoeken en irritatie aan uw zijde te voorkomen. Wij hebben ruime ervaring met al onze producten en geven u graag het juiste advies hoe het ESTEPE-product op een efficiënte en kwalitatieve wijze te onderhouden of repareren.

 

Handleidingen

Van de verschillende ESTEPE-producten zijn (technische) documenten beschikbaar, zoals gebruikershandleidingen, onderhoudshandleidingen en schema’s van bijvoorbeeld elektrische en hydraulische systemen.

Stuur ons een e-mail (aftersales@estepe.nl) onder vermelding van het chassisnummer van de desbetreffende truck en naar welke informatie/document u op zoek bent. Wij sturen u het dan zo snel mogelijk toe.

 

Trainingen

Het is belangrijk dat monteurs onderhoud en reparaties aan ESTEPE-producten snel en eenvoudig kunnen uitvoeren. Daarom kunt u hen door ons laten trainen. Hierbij gelden onder meer de volgende mogelijkheden en voorwaarden.

1. De trainingen kunnen bij ons in Heesch of bij u op locatie plaatsvinden.

2. De trainingen worden gegeven door één van onze ervaren servicemonteurs.

3. De truck dient beschikbaar gesteld te worden door de opdrachtgever van de training.

Meer informatie of een training aanvragen kunt u doen door een e-mail te sturen (aftersales@estepe.nl) of telefonisch contact (+31 (0)412 45 45 00) op te nemen.