Actueel

Het laatste trucknieuws

Als internationale ombouwer staan wij midden in de markt.
Hier vindt u alle berichten van én over ESTEPE.
Filter artikelen op:

Aanpassingen voor auto- en trucktransport

De oplossingen van ESTEPE zijn geschikt voor vele verschillende segmenten. Een segment waar marges het echte verschil maken, is het segment van auto- en trucktransport. Ook voor dit segment heeft ESTEPE verschillende oplossingen beschikbaar. Hoger laadvermogen Door een verhoging van het laadvermogen wordt het mogelijk om meer voertuigen per rit… Lees verder

Aanpassingen voor het brandweer segment

De oplossingen van ESTEPE zijn geschikt voor vele verschillende segmenten. Een van deze segmenten is het brandweer segment. Jaarlijks past ESTEPE vele voertuigen aan welke uiteindelijk worden opgebouwd als brandweer voertuig. Cabine aanpassingen. Aanpassingen die gedaan worden aan trucks bestaan onder andere uit het verlengen van de cabine. Hierbij kan… Lees verder

360 graden foto’s van aanpassingen bij ESTEPE

Op de website van ESTEPE zijn onlangs de eerste 360 graden foto’s geplaatst. Dankzij de 360 graden foto’s kunnen aanpassingen aan trucks optimaal in beeld worden gebracht. De eerste 360 graden afbeeldingen die nu online staan, laten zien wat voor interieuraanpassingen er mogelijk zijn bij ESTEPE. In de foto’s is… Lees verder

Drie Scania P-Series’ voorzien van een gestuurde achteras (HZL)

Onlangs zijn er door de brandweer in het Zwitserse kanton Tessin, 3 Scania P-Series’ met een aangedreven gestuurde achteras in gebruik genomen. De nieuwe voertuigen zullen gebruikt gaan worden in Mendrisio, Lugano en Biasca. Bij ESTEPE is de standaard aangedreven achteras vervangen door een gestuurde achteras. Dankzij de gestuurde achteras… Lees verder

ESTEPE al ruim 20 jaar tevreden klant van TrailerWin

Onlangs hebben ESTEPE en TrailerWin de samenwerking uitgebreid met het DrivelineWin programma. Al ruim 20 jaar maakt ESTEPE gebruik van de software van TrailerWin. Commercieel en Technisch Directeur van ESTEPE, Jan Hurkmans, is blij met de samenwerking. Commercieel wordt de software regelmatig gebruikt. “TrailerWin is perfect voor het berekenen van… Lees verder

Volledig elektrische huisvuilwagen op basis van een DAF LF FAG

Onlangs is de eerste 100% elektrische DAF LF FAG in gebruik genomen. Dit voertuig is door ESTEPE voorzien van een voorloopas en een extra stoel in het midden van de cabine. DAF LF FA met gestuurde voorloopas Bij deze aanpassing wordt een standaard DAF LF FA voorzien van een gestuurde… Lees verder

ESTEPE is voorbereid op het werken met CNG- en LNG-voertuigen

Afgelopen week hebben een aantal van onze monteurs en engineers een cursus gevolgd over het werken met CNG- en LNG-voertuigen. Deze cursus is verzorgd door RAP Clean Vehicle Technology. De monteurs en engineers hebben de cursus gevolgd om voorbereid te zijn op de toekomst, zodat zij en andere collega’s veilig… Lees verder

Iveco S-Way met een verlaagd chassis

ESTEPE heeft recent het chassis van een Iveco S-Way verlaagd. Deze aanpassing noemen wij ook wel een ‘chassisdrop’. Deze specifieke aanpassing is speciaal ontwikkeld voor het segment trucktransport. In goed overleg met de opbouwer en klant worden de specifieke wensen en eisen in kaart gebracht om zo tot een optimaal… Lees verder

Volvo FMX 10×4 voor BAS Mining

Voor BAS Mining heeft ESTEPE onlangs een serie Volvo FMX 8×4 trucks mogen voorzien van een heavy duty voorloopas en een Rollover Protection Structure (ROPS) en Falling Object Protective Structure (FOPS).   De bijgeplaatste as is stuurt mee en is daarnaast voorzien van luchtvering. Tevens beschikt de as over een… Lees verder

Geoptimaliseerde 5-asser

Door de opbouw als uitgangspunt te nemen kunnen wij een truckchassis optimaal geschikt maken voor uw specifieke toepassing. Nauwe samenwerking met opbouwer en klant zorgt ervoor dat we gezamenlijk tot een perfect ontwerp komen voor uw segment.  In onze nieuwste animatie is te zien wat er allemaal mogelijk is op… Lees verder